Knowledgebase - Mail - Kan ik uw SMTP-server gebruiken?

U bent niet ingelogd !
Meld je aan met je account om hier je bericht te lezen.
U wilt zich Aanmelden of Registreren?

Inloggen
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Onthouden



Wachtwoord vergeten?

Registreer nu!
Hoofdmenu

1px
SmartFAQ is developed by The SmartFactory (http://www.smartfactory.ca), a division of InBox Solutions (http://www.inboxsolutions.net)

Kan ik uw SMTP-server gebruiken?
Gevraagd en Beantwoord door Webmaster op 19-Oct-2010 09:02 (330 gelezen)
Als de mailserver van uw provider langzaam is of u kunt geen e-mail via deze server verzenden, kunt u e-mails verzenden via onze uitgaande (SMTP) mailserver.

Log in op onze SMTP-server als u dit wilt doen. U hoeft niet in te loggen op onze SMTP-server als u de server van uw inbelprovider gebruikt. Dit is om te voorkomen dat de mailserver wordt misbruikt voor het verzenden van SPAM (ongewenste reclamemails). Als u wilt inloggen op onze SMTP-server, dient uw e-mailprogramma zodanig te zijn ingesteld dat deze SMTP-verificatie gebruikt.

In Outlook Express wordt dit ingesteld door de instelling 'mijn server vereist verificatie' aan te vinken.

In het veld SMTP-server dient u in te voeren: mail.uwdomein.nl

Wij adviseren de SMTP server van uw adsl/kabel provider te gebruiken omdat deze minder restricties (beveiligingen) kent omdat u een rechtstreekste verbinding met hen heeft.

  Print Vraag&Antwoord Verstuur Vraag&Antwoord




Zoeken
Online help
Bel me terug
Laat u terug bellen
Offerte aanvraag
Offerte aanvragen
Wat zoek U?
Onze Diensten

 
@ 2001-2010 Grangerwebdesign Project
Knowledgebase - Mail - Kan ik uw SMTP-server gebruiken?